Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2008-05-05 14:33:11 i Allmänt

Jaha, nu är det min tur att börja blogga, vi får väl se hur de här kommer att gå!

Börjar direkt inlägget med att skriva om gårdagen då mamma och pappa bjöd mig, Richard och farfar på kalopps. sen drog Pappa, Min farbror och farfar  ut med motorcyklarna på äventyr.

                                                  
De håller på att renovera vårt kök så Richard och jag har fått bo hos våra föräldrar nu i två veckor. Casey har haft det bra kan jag lova. Hon blir verkligen bortskämd här hos mina föräldrar. det blir två långa skogspromenader per dag och en massa stora talrikar med renskav. =)
image2

Idag ska jag träffa Malin, får se vart det bär av, kanske en tripp iskogen, gymet lr stan?

Det blev att åka till Halvars och köpa mjukglass, det var härligt gott i vårsolen =)

                       

Det här supersöta linnet köpte jag på Indiska, snyggt till mina jeansshorts
                                                     





Sen blev det en kvällspromenad i skogen med mamma och Casey.
Solnedgången var verkligen vacker!
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela