Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Måste shoppa

Publicerad 2008-12-04 16:12:41 i Kläder

Jag har inte shoppat på as, as länge nu. blir galen! Ifs var jag och Richard på stan här om dagen och då hittade jag en jätte söt tröja på H&M. Men annars var det hundra år sedan jag fick in nått nytt i garderoben. Och nu vågar jag inte köpa så mycket heller. Jag vet ju inte om jag kommer att kunna ha dom om nån vecka/månad sen. För jaa magen växer och jaa jag och Richard ska ha barn. Mamma kläder är inget jag är intresserad av, finns ju inget intressant på den avdelningen. Får helt enkelt köpa större storlekar i vanliga kläder. En så länge kan jag ju fakiskt ha mina vanliga kläder så det är inga problem nu, men jag vill ju inskaffa mig nya oxå! gaaah, får kanske köpa kläder i M ist för XS, S?

Här är ilf tröjan jag köpte och hoppas kunna använda hela vintern. =) Söt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela