Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Juletider

Publicerad 2008-12-06 11:41:46 i Allmänt

Ja, snart är julen här, tiden bara springer iväg. Jag har inte hunnit köpa några klappar än och har inte börjat packa väskan inte heller tagit någon vaccination och vi åker om två veckor. Vet inte hur jag ska hinna!

Dags att beställa tid till vårdcentralen och börja packa kanske? :/


Den 15/12 ska vi på första ultraljudet, det känns lite spännande! Mysigt att få se bebisen för första gången, se vem som ligger i magen och väntar på oss. =)  Eller är det tvillingar kanske? ;)

Idag ska jag och malin baka pepparkakor och åka till Linas nya hus. Det ska bli jätte kul! Huset är så gulligt, och det är säkert jätte fint inne med. spännande! :D

Kommentarer

Postat av: Carro kusin:)

Publicerad 2008-12-06 18:10:48

Tänk att du e gravid:) kul kul kul:D Grattis verkligen! Hoppas ni har de bra annars.. Kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela