Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Idag lyfter planet

Publicerad 2008-12-19 11:08:42 i Resa

Idag bär det av till cypern, tåget går kl 15:30 och planet lyfter 19:45. Kl 01:00 landar vi i Larnaca och där tar vi bussen till Agia napa. Så det blir mycket sova då och på hotellet sen blir det att gå upp tidigt till nybakt bröd och ostar. Mmmm =)

Hoppas vädret är fint och soligt så man kan lägga sig i poolen direkt på morgonen. Hoppas också på att baren har någon god alkoholfri drink till mig med paraply i. Häftigt det kommer bli att simma i Medelhavet på julafton och sitta med paraplydrinkar på beachen på nyår! Längtar sååå. =)

Om det finns tillgång till billigt internet så tänkte jag skriva i min resedagbok www.resedagboken.se sass85 heter jag där om ni vill följa min resa. :D

Nu vill jag önska er alla en riktig god jul och hoppas på att ni får en vit och fin jul här hemma. Syns igen den 3/1-09.


God Jul & Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela